Zamieszczone przez sebastian7905
Zmiana głośników tył!!!!
Zwiń
X
-
Nie wiem co miałeś wcześniej. Jeśli chcesz suba i osobny wzmak to bym zostawił w miejscach seryjnych, żeby coś tam wysokie tony zapodawało. A jeśli chcesz lepszy dźwięk poprostu, bez przegięcia z basem, to bym chyba został też w linii helixów i w półkę wpakował takie coś 6x9:
Ja kiedyś miałem w półce w seicento 6x9 ale pionnery i powiem, że nawet nieźle taka konstrukcja daje radę. Do poprawy fabryki wystarczy
Komentarz
-
-
marek1120, nie wiem jak jest w liftbacku w OI:
"tył hatchback - 130 mm,
tył kombi - 4"x6" (102 x 152 mm)"
Nie wiem czy to prawda, bo ja miałem kombi i rzeczywiście tam było tylko miejsce na szmelc 4x6, jeśli tak jest Lifbacku to nie ma co sobie głowy zawracać w ogóle, a jeśli jest miejsce na 130 mm od spodu jest otwarta przestrzeń (w co wątpie) to coś takiego, żeby nie pierdziało:
ale szczerze to i tak nie zagra idealnie, ja bym nie oszczędzał półki tylko zainwestował w 6x9 jak to ma jakoś grać i mieć dynamikę dobrą, a nie tylko nie pierdzieć.
p.s. warto zoorientować się jaka głebokość wejdzie w miejsca fabryczne, jak już jesteś uparty na nie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marek1120Adamu!!Do grania.Ale tak poważnie to troche charczą nie za mocno ale charczą oraz psują cały dzwiek.Razem z tymi co mam w przednich drzwiach
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Adamujak idziesz na koncert to siadasz/stoisz tyłem do sceny
marek1120
Ewentualnie proponuje wygłuszyć przód i podłączyć pod wzmacniacz ;] na tył możesz wrzucić właśnie coś z Helixa lub Pioniera aby uzupełniał całośćByło O1 1.6
Jest Toledo VR5
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Adamuczy mógłbyś to rozwinąć?
jeszcze dodam ze dużo zależy od tego co kolega marek1120, chce konkretnie uzyskać 8)
A jeśli chodzi o sale koncertowe to tam zazwyczaj nie ma nagłośnienia tylko sama architektura rozprasza dźwięk tak aby dotarł do każdego słuchacza.Było O1 1.6
Jest Toledo VR5
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PanX89Chodzi o to ze dźwięk będzie otaczał pasażerów jak w kinie
Zamieszczone przez PanX89A jeśli chodzi o sale koncertowe to tam zazwyczaj nie ma nagłośnienia tylko sama architektura rozprasza dźwięk tak aby dotarł do każdego słuchacza.
pytanie czy budujemy kino w aucie czy mini salę koncertową. nie wiem jak inni forumowicze ale ja kiedy prowadzę auto to filmów nie oglądam :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Adamutylko do tego potrzeba procesora dekodującego dźwięk wielokanałowy.
Zamieszczone przez Adamunie wiem jak inni forumowicze ale ja kiedy prowadzę auto to filmów nie oglądamByło O1 1.6
Jest Toledo VR5
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PanX89owszem jeśli chcemy uzyskać inny dźwięk z każdego poszczególnego głośnika to najczęściej jest w filmach kiedy coś dzieje się z tyłu procesor musi przetworzyć to tak aby ten dźwięk zaatakował nas z dobrej strony a przy muzyce to będzie niepotrzebne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Adamuto w takim razie jak poznam gdzie stoi wokalista a gdzie znajduje sie akompaniujący mu muzyk na fortepianie czy kontrabasie?, co wtedy z głębią sceny np perkusja przeważnie stoi na końcu za wokalistą.
po 2. nigdy nie stałem na scenie pomiędzy muzykami jak grali ;p
po 3. muzyki raczej w dolby digital nie nagrywają 8)
ale nad czym tu się kłócić skoro fakt faktem wszystko zależy od tego czego każdy oczekuje ;]Było O1 1.6
Jest Toledo VR5
Komentarz
-
-
można wiedzieć o czym wy gadacie? kolega pytał o zwykłe głośniki na tył do octavii, a nie o parametry filharmonii , zdaje się :roll:
Powtarzam do autora wątku -zainwestuj w przód - wygłuszenie, dobre głośniki, jak będzie za mało , daj suba na tył pod wzmaka, a jak jeszcze za mało góry z tyłu, to wtedy dołóż te denne owale, co tak bardzo pragniesz.
A najtańsze rozwiązanie - może nie wygórowane odbiorowo, ale wystarczające na polepszenie tyłu w całym zakresie częstotliwości - w półkę głośniki 6x9 i po temacie.
Komentarz
-
Komentarz